Regulamin & RODO

  • RODO GDPR
    RODO GDPR

 

Polityka prywatności Quality Assurance Poland

 

 

 

INFORMACJE OGÓLNE

Quality Assurance Poland (QAP) zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Każdego klienta i użytkownika serwisów oraz czasopism należących do QAP obowiązuje aktualna Polityka Prywatności znajdująca się na stronie www.haccp-polska.pl / www.haccp.sklep.pl

Jakiekolwiek wprowadzane zmiany nie wpływają na podstawową zasadę:

  • QAP nie sprzedaje i nie udostępnia osobom trzecim danych personalnych czy adresowych klientów/ użytkowników swoich serwisów i czasopism.
  • Jeśli nie zgadzasz się z Polityką Prywatności, proszę nie odwiedzać serwisów, nie prenumerować czasopism należących do QAP oraz nie nabywać produktów i usług oferowanych przez Quality Assurance Poland.
  • Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”)
  • W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
  • Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności poniżej.
  • Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji, zamawianiu dokumentacji, newslettera, alertów oraz usług online (w tym raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
  • Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności poniżej. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
  • Proszę pamiętać, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Państwu szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres biuro@haccp-polska.pl

DANE OSOBOWE

W czasie korzystania z serwisów należących do QAP możesz zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza lub w inny sposób. Dane, o które będziesz proszony, to w większości przypadków imię oraz adres e-mail (kontaktowy). W przypadku formularzy zamówień będziesz proszony o podanie pełnych danych firmowych / osobowych. Wymagamy tylko tych danych, które są niezbędne do działania serwisu oraz realizacja zamówień. Niepodanie wymaganych danych zablokuje czynność, którą te dane dotyczyły.

SUBSKRYPCJA BEZPŁATNYCH CZASOPISM

Zaprenumerowanie elektronicznych i bezpłatnych czasopism należących do QAP wymaga podania w odpowiednim formularzu swojego imienia i adresu e-mail. Pola te są obowiązkowe. Uzyskane w ten sposób dane są dodawane do listy mailingowej. Adres e-mail jest niezbędny do tego, aby można było wysłać danemu czytelnikowi numer czasopisma. Imię pozwala QAP zwracać się do czytelników po imieniu.

ZAMAWIANIE USŁUG I PRODUKTÓW

Zamawianie usług i produktów oferowanych przez QAP wymaga podania w odpowiednim formularzu pełnych danych adresowych firmy / osoby fizycznej. Pola obowiązkowe są dodatkow oznaczone. W przypadku płatności za pomocą karty kredytowej obsługę klienta przejmuje serwis obsługujący płatności. W tym przypadku tylko system obsługi zna i jest odpowiedzialny za dane podane w jego formularzach. Formularze systemu obsługi znajdują się na jego serwerze i są szyfrowane odpowiednimi technologiami.

NIEZAPOWIEDZIANE WIADOMOŚCI

QAP zastrzega sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości osobom, których dane kontaktowe posiada i które zgodziły się z Polityką Prywatności. Pod pojęciem niezapowiedzianych wiadomości QAP rozumie informacje odnoszące się bezpośrednio do jego serwisów, czasopism, usług i produktów (np. zmiany, wewnętrzne promocje), niekomercyjne listy (np. życzenia, komentarze osobiste itp.) oraz informacje komercyjne, których rozsyłka została opłacona przez klientów QAP. Podmioty zlecające komercyjne usługi nie mają wglądu w dane kontaktowe osób znajdujących się na listach adresowych QAP. Informacje komercyjne są filtrowane w stopniu w jakim jest to możliwe, ograniczana jest ich objętość i wysyłane są sporadycznie.

JAWNE DANE OSOBOWE

Dane osobowe podane na serwisach należących do QAP przy okazji wysyłania komentarzy do artykułów, odpowiedzi na forum itp. są dostępne dla wszystkich odwiedzających strony zawierające te dane. QAP nie ma możliwości zabezpieczenia Was przed osobami prywatnymi lub firmami, które te dane wykorzystają do przesłania Wam nieokreślonych informacji. Dlatego dane te nie podlegają Polityce Prywatności. Inne formularze takie jak formularze znajdujące się innych serwisach należących do QAP i dotyczące usług, produktów, serwisów i czasopism nieobsługiwanych przez QAP nie podlegają Polityce Prywatności.

COOKIES (CIASTECZKA)

Niektóre obszary serwisów należących do QAP mogą wykorzystywać cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera internauty identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub umorzenia danej operacji. Cookies są nieszkodliwe ani dla komputera ani dla jego użytkownika i jego danych. Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb i preferencji oraz w celu emisji możliwie indywidualnie przygotowanej reklamy. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących przechowywania i uzyskiwania dostępu do cookies przy pomocy ustawień przeglądarki lub urządzenia końcowego, z których Państwo korzystacie.

PARTNERZY

Polityka Prywatności nie dotyczy serwisów i firm, których dane kontaktowe podane są w serwisach i czasopismach należących do QAP. W przypadku pytań proszę pisać na firmowy adres lub email.

WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI W PRZYPADKU FORUM INTERNETOWEGO

Forum jest po to, aby pomagać czytelnikom osiągnąć sukces w dziedzinie opisywanej na stronach. Mimo, że prezentujemy praktyczne rozwiązania, to nie są one jednakowo skuteczne dla wszystkich. Nie powinno się bezwarunkowo korzystać z wszystkiego, co zostanie podane na forum. Porady, które udostępniamy (lub udostępniają użytkownicy forum) powinny być szczegółowo analizowane, porównywane z własnym przypadkiem, ewentualnie konfrontowane z innymi podobnymi publikacjami i dopiero, gdy będą one przedstawiały się jako odpowiednie w danym przypadku, wprowadzane w życie. Opinie wyrażone przez społeczność na forum, w komentarzach lub w inny sposób odnoszące się do treści zakazanych zostaną usunięte. Quality Assurance Poland nie bierze na siebie odpowiedzialności za zamieszczone reklamy. Kupujący powinien być ostrożny odpowiadając na reklamę, bądź wysyłając pieniądze. Wprawdzie przykładamy sporą wagę do tego, aby reklamodawcy, którzy publikują swoje reklamy byli wiarygodni, ale nie możemy odpowiadać za ich czyny. Dane adresowe jak i szczegóły oferty każdego reklamodawcy można uznać za pewne tylko w momencie publikacji.

 

Regulamin zakupów na stronach Quality Assurance Poland

I. INFORMACJE OGÓLNE.

  1. Właścicielem strony internetowej www.haccp.sklep.pl jest firma Quality Assurance Poland.
  2. Firma realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski i krajów EU.
  3. Warunkiem dokonania zamówienia wybranego towaru jest wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia za pośrednictwem formularza na stronie www.haccp-polska.pl oraz www.haccp.sklep.pl
  4. Klient jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza zamówienia.
  5. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok na stronie internetowej z pkt 1.
  6. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia przerw technicznych w korzystaniu z serwisów. Klient otrzyma potwierdzenie zamówienia.
  7. Brak potwierdzenia email / telefoniczne zamówienia oznacza, iż zamówienie mogło nie zostać przyjęte. Firma zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowanie w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do rzetelności takiego zamówienia.
  8. Klient ma prawo wprowadzić zmiany w zamówieniu, bądź całkowicie je anulować o ile nie zostało jeszcze przekazane do realizacji.
  9. Wszelkie zmiany dotyczące zamówienia lub decyzję o anulowaniu zamówienia można przekazać:
  • a) pocztą elektroniczną na adres: biuro@haccp-polska.pl (z dopiskiem anulacja zamówienia)
  • b) faksem: 71 733-67-08.

II. PRZYJĘCIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA.

  1. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie "formularza zamówienia" znajdującego się na stronach internetowych.
  2. Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych.
  3. Zamówienia są potwierdzane poprzez e-mail ilub telefonicznie. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić, nie będą realizowane.
  4. Sprzedający zobowiązuje się w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia potwierdzić zamówienie u Kupującego drogą internetową lub telefoniczną. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, jeżeli dane podane przez Kupującego w formularzu będą niepełne; podanie kontaktowego adresu poczty elektronicznej (e-mail) oraz numeru telefonu ułatwi rozwiązania ewentualnych zastrzeżeń dotyczących zamówienia.
  5. Terminy realizacji zamówień wynoszą do 7 dni. Czas ten może zostać wydłużony w przypadku, gdy wypada on w dni uznane za wolne od pracy (niedziele i święta). Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy przesyłki realizowany przez Pocztę Polską lub firmy kurierskie.
  6. Sprzedający pobiera zryczałtowaną opłatę obejmującą koszt przesłania przesyłki do klienta (zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej lub innego usługodawcy)
  7. Każda transakcja będzie potwierdzana FAKTURĄ VAT dołączoną do przesyłki.
  8. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury. Klient może wycofać złożone zamówienie e-mailem: biuro@haccp-polska.pl. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
  9. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione usługowo opracowane dokumenty:
  • a) przy odbiorze: należność pobiera listonosz lub gotówką w siedzibie firmy;
  • b) przelewem bankowym na konto firmy 61 1140 2004 0000 3002 3766 7210 (z podaniem szczegółów zamówienia);
  • c) formie płatności drogą elektroniczną, realizowaną przy pomocy systemu DotPay.

III. GWARANCJA I REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
  2. W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się z firmą Quality Assurance Poland.
  3. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami), Kupujący (osoba fizyczna) może odstąpić od umowy kupna w terminie 10 dni poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym.
  4. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym. Towar nie spełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu. W razie zwrotu towaru. Klient ponosi koszty przesyłki dokumentacji do siedziby firmy.
  5. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z pracownikiem firmy Quality Assurance Poland za pośrednictwem poczty e-mail / telefonicznie / faksem. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktury VAT) oraz opisać przedmiot reklamacji.
  6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w wypadkach:
  7. a) dotyczących naruszeniu przez klienta zabezpieczenia przed kopiowaniem,
  8. b) opracowanej dokumentacji, która nosi ślady użytkowania,
  9. c) programów pobranych bezpośrednio przez Internet (opcja wysyłki dokumentacji drogą email w postaci załącznika do wiadomości).
  10. W przypadku reklamacji towaru, warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres firmy z załączonym opisem wady i kserokopią faktury VAT.
  11. W przypadkach uzasadnionych reklamacji lub zwrotów spełniających ww. warunki, gwarantujemy zwrot należności drogą przelewu bankowego na wskazane przez zamawiającego konto lub przekazem pocztowym na podany na zamówieniu adres.
  12. Gwarancja nie obejmuje instrukcji i kart kontroli oraz materiałów szkoleniowych.
  13. Gwarancja na dokumentację - dokumentacja "Pakiet Sklep spożywczy", "Pakiet Magazyn" objęte są 6 miesięczną aktualizacją obejmującą:
  14. a) poprawki na życzenie urzędowej kontroli żywności (podstawą jest protokół pokontrolny);
  15. b) poprawki w przypadku zmian przepisów prawa bezpośrednio wpływające na w/w dokumentację;
  16. c) inne poprawki zgłaszane przez Klienta (nie dotyczy rozszerzenia zakresu opracowanej dokumentacji).

IV. CENY SPRZEDAŻY I SPOSÓB PŁATNOŚCI

  1. Ceny opracowanej dokumentacji znajdujących się w ofercie firmy wyrażone są w złotych polskich i zawierają odpowiednią stawkę VAT, która jest wyraźnie określona przy każdej pozycji asortymentowej.
  2. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia.
  3. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
  4. Firma zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów z oferty bez uprzedzenia.
  5. Płatności można realizować:
  • a) drogą elektroniczną - możliwa jest realizacja należności kartą płatniczą lub przy pomocy bankowości on-line. P
  • b) płatności drogą elektroniczną obsługiwane są przez firmę DotPay - więcej na temat sposobu realizacji płatności przeczytać można na stronie internetowej WWW.dotpay.pl.
  • c) przelewem na konto: Quality Assurance Poland, ul. Żernicka 296, 54-510 Wrocław, Polska; nr konta bankowego: mBank 61 1140 2004 0000 3002 3766 7210;
  • d) gotówką w siedzibie firmy: Quality Assurance Poland, ul. Żernicka 296, 54-510 Wrocław (w godzinach 9-16); za zaliczeniem pocztowym, płatność przy odbiorze, należność pobiera listonosz bądź kurier.

V. GWARANCJA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA TOWAR KONTRAHENTÓW

  1. Gwarancja na towar kontrahentów udzielana jest zgodnie z wymaganiami oferentów towarów znajdujących się w sklepie internetowym.
  2. Quality Assurance Poland nie ponosi odpowiedzialności za towary prezentowane w sklepie internetowym przez Kontrahentów. Wszelkiego rodzaju roszczenia należy kierować do firmy sprzedawcy towaru.

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie haccp-polska.pl oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy.
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
  3. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Wszelkie towary oferowane w sprzedaży, publikacje, publikacje elektroniczne, itp chronione są prawami autorskimi.
  4. Publikacje dostarczane do Klienta udostępniane są zgodnie z licencją określającą warunki użytkowania. W przypadku Klientów nie będących konsumentami nie mają zastosowania postanowienia działu III "Gwarancje i Reklamacje" w pkt. 3
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
  6. Towary prezentowane na stronach haccp-polska.pl / haccp.sklep.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Quality Assurance Poland (haccp-polska.pl) zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu, który obowiązuje od dnia 01.01.2011 r.
  7. Quality Assurance Poland (haccp-polska.pl) zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
  8. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronach haccp-polska.pl lub haccp.sklep.pl lub haccp-polska.com
  9. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.